رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر محمد اسماعیل مطلق و رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور با ارسال تقدیر نامه ای از زحمات دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان و نفیسه بنایی نیاسر کارشناس مسئول بهورزی معاونت بهداشتی در راستای حفظ و پیشبرد ماموریت و اهداف دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه قدردانی نمود.
در متن تقدیر نامه دکتر مطلق خطاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آمده است:
جناب آقای دکتر کامران قدس
ریاست محترم دانشگاه و رئیس محترم دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی سمنان
سلام علیکم؛
به رسم کلام نورانی "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" فرصت را مغتنم شمرده و بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را به پاس کوشش بی دریغ جنابعالی که در سال ۱۴۰۱ در حفظ و پیشبرد ماموریت و اهداف دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه مسئولانه و صادقانه همراهی و همکاری نموده اید اعلام می دارم.
امید است همچون گذشته دلسوزانه و متعهدانه با بهره گیری از تمامی توان و تجارب ارزشمند خویش در خدمت به نظام سلامت کشور موفق و موید باشید. ایامی سرشار از توفیقات روزافزون الهی برای شما و خانواده محترمتان خواستارم.
دکتر محمد اسماعیل مطلق
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی