دیدار و تکریم پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان گرمسار به مناسبت روز پزشک
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه یکم شهریور 1402 به مناسبت بزرگداشت حکیم ابو علی سینا و روز پزشک، دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه شاه حسینی معاون بهداشتی و مهندس شم آبادی حراست این شبکه با اهدای گل و لوح تقدیر از پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار تقدیر و تشکر نمودند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار گفت: یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخالرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان این شهرستان است تا تلاشهای ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.
وی در ادامه در بیمارستان معتمدی حضور یافتند و با اهدای دسته گل به رئیس بیمارستان معتمدی، روز پزشک را به وی و تمامی پزشکان شاغل در این بیمارستان تبریک گفت.