دیدار نوروزی دکتر قدس رئیس دانشگاه با معاونان، مدیران و کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز چهارشنبه 6 فروردین ماه سال جاری با حضور در تمامی واحدهای ستاد مرکزی دانشگاه با معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه دیدار کرد.
در این دیدارها رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار طبیعت به کارکنان، سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی برای آنان و خانواده محترمشان آرزو کرد و از تمامی همکاران خواست که در سال جدید با همکاری و همدلی بیش از پیش در پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مشارکت نمایند.
لینک کوتاه خبر :