دیدار مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان با رئیس دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز چهارشنبه چهارم مرداد ماه سال جاری محمود قدرتی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام، بیان داشت: حوزه بازرسی وظیفه ای خطیر و سنگین بر عهده دارد که ماحصل این وظایف منجر به سلامت در عملکرد و خدمت به مردم در دستگاههای مختلف است.
دکتر کامران قدس در ادامه به تشریح عملکرد و فعالیت های حوزه های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی پرداخت و گفت: همواره کارکنان حوزه سلامت استان سمنان در تلاش هستند تا بدون هیچ کاستی و با تمام وجود در خدمت به بیماران عزیز انجام وظیفه نمایند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی و بر حمایت و همراهی بیش از پیش با حوزه سلامت استان سمنان در راستای بهبود ارائه خدمات صحیح و با کیفیت به هم استانی های عزیز تاکید نمود.
محمود قدرتی با قدردانی از حضور مسئولان دانشگاه در برنامه های کاروان خدمت، سامد و...، بیان نمود: حضور مسئولان استانی و دستگاههای اجرایی استان در برنامه های کاروان خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم شریف استان بسیار موثر در امر خدمت رسانی مطلوب و کشف نقاط ضعف و قوت هر سازمان خواهد بود.
در این دیدار حمید ارسطو رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه نیز حضور داشت.