دیدار صمیمی نوروزی رئیس دانشگاه با معاونان، مدیران و کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دیدار نوروزی دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه در اولین روز کاری سال 1403 در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این دیدارها رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک آغاز سال نو و بهار طبیعت به کارکنان، سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی برای آنان و خانواده محترمشان آرزو کرد و از تمامی همکاران خواست که در سال جدید با همکاری و همدلی بیش از پیش در پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مشارکت نمایند و در ادامه این دیدار تعدادی از کارکنان خاطراتی از تعطیلات عید نوروز را بیان کردند.
برای مشاهده تصاویر کلیک نمایید