به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر
دیدار رئیس دانشگاه با جانباز سرافزار بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ درراستای طرح سپاس از رزمندگان و ایثارگران کشور عزیزمان و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت جهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، عصر دوشنبه ۱۶ بهمن ماه سال جاری دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در منزل تقی لطفی ایثارگر و جانباز سرافراز بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با وی دیدار نمود.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محرم بیابانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در دانشگاه، مجتبی تجلی مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران و احمد مظاهری دبیر ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه نیز حضور داشتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تاکید بر اینکه یکی از سیاست های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تکریم و احترام به جانبازان و ایثارگران است، گفت: سیاست این دانشگاه این است که تا جایی که بتواند از شما عزیزان به عنوان وظیفه خودش حمایت کند و هیچ منتی از این بابت بر شما نیست.
دکتر کامران قدس رزمندگان را ذخایر ارزشمندی دانست که دیدار با آنان برصفای قلبی انسان می افزاید و بزرگترین عامل پیروزی و موفقیتهای ملت ایران در عرصههای مختلف را روحیه جهادی و خودباوری مردم و تاسی از ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد.
همچنین تقی لطفی جانباز، رزمنده و جانباز سرافزار دانشگاه ضمن قدردانی از حضور و توجه رئیس دانشگاه، این اقدام مسئولان دانشگاه را مایه افتخار و خوشحالی خود بیان کرد.
این همکار عزیز که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل شدند از کارکنان خدوم و زحمتکش دانشگاه و رزمندگان و جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس بود و به علت بیماری مدتی است که تحت درمان می باشد.