دویست شصت و چهار نفر در برنامه های آموزشی آبان ماه مرکز آموزش مداوم شرکت کردند
مدیر مرکز آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از مشارکت دویست و 64 نفردر برنامه های آموزشی آبان ماه مرکز آموزش مداوم دانشگاه خبر داد.
دکتر امیر مولایی بیان نمود: برنامه های آموزشی که بصورت حضوری و مجازی در کنفرانس، وبینار و کارگاه هایی اجرا شد که شامل زنان سالمند و سلامت پایدار (از پیشگیری تا توانبخشی)، تازه های دیابت، کد اخلاق مامایی، کمک به تنفس نوزاد، سکته حاد مغزی بود.
وی افزود: سخنرانان این برنامه ها، دکتر میناسادات میرشجاع، دکتر طاهره رمضانی، دکتر پریسا ارزانی، دکتر الهه قدس، دکتر ژامک اقوامی، دکتر فاطمه احسانی، دکتر آتوسا نجم الدین، دکتر مجید فروتن، دکتر ثریا دوست محمدیان، دکتر معصومه بیطرف، دکتر ستاره همامی، دکتر فریده ایزدی ثابت، دکتر مهری انصاری نیاکی، دکتر شهرزاد آقا عمو، دکتر الهام صفاریه، دکتر ساتینیک درزی، دکتر محمد کرمانی، دکتر محسن سلیمانی، آقای حسین داوری بودند.
مدیر مرکز آموزش مداوم جامعه پزشکی دانشگاه تصریح کرد: گروه هدف این برنامه ها، گروه های بهداشت عمومی، سالمند شناسی، سلامت سالمندی، پزشکان عمومی، پزشکان عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، مامایی، مشاوره در مامایی، پرستاری، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان، پرستاری نظامی، پرستاری کودکان، فوریت های پزشکی، اتاق عمل، پزشکی فیزیکی و توانبخشی، متخصصین و فوق تخصص زنان و زایمان، بیماری های داخلی، غدد درون ریزی و متابولیسم، بیهوشی، طب اورژانس، بیماری های قلب و عروق، و ... بودند که در مجموع 5 / 21 امتیاز بازآموزی داشتند.