دومین جلسه کمیته تجویز و مصرف منطقی دارو سال 1404 برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دومین کمیته تجویز و مصرف منطقی دارو در سال 1404، با موضوع بررسی مصرف نبولایزرها در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن جلسات ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.
در این جلسه که دکتر کامران قدس، رئیس دانشگاه، دکتر حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو و سایر اعضای کمیته حضور داشتند، نحوه تجویز مناسب نبولایزرها در بخش های بستری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از تبادل نظر میان اعضا پیرامون مباحث مطرح شده، تصمیمات لازم در خصوص اجرایی کردن اهداف جلسه اتخاذ گردید.
در این نشست دکتر قدس رئیس دانشگاه ضمن اشاره به نقش مهم و اساسی تجویز و مصرف منطقی دارو در بهبود شرایط بیماران به آموزش گروه های مختلف در خصوص ارجحیت اسپری های تنفسی نسبت به نبولایزها در بیماران تنفسی تاکید کرد.