دوره آموزشی کار با دستگاه الکتروشوک در بیمارستان کوثر برگزار شد

دوره آموزشی کار با دستگاه الکتروشوک در بیمارستان کوثر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دوره آموزشی کار با دستگاه الکتروشوک در کلاس آموزشی بخش اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد.

به همت اداره پرستاری دانشگاه با تدریس حسین داوری هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دوره مذکور با حضور 30 نفر از پرستاران بیمارستان کوثر، در تاریخ 12تیر ماه 1403تشکیل شد و حسین داوری به مبحث انواع دستگاه های شوک و روش های کار با دستگاه ها، نکات ایمنی کار با دستگاه ها، اجزای تشکیل دهنده دستگاه ها و مراحل شوک دادن و برخور با بیماران که دچار ایست قلبی شده اند پرداخت.

  • کد خبر : 52607
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر