دهمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دهمین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده (پزشکی خانواده و نظام ارجاع) با حضور دکتر قدس رئیس ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و رئیس دانشگاه، دکتر کسائیان دبیر ستاد و معاون بهداشتی و سایر اعضا در روز شنبه 29 مهر ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز به صورت ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند، در ابتدای جلسه دکتر کسائیان بر حضور منظم اعضاء در جلسات ستاد اجرایی و پیگیری فعالانه مصوبات مربوط به خود تاکید نمود و سپس مصوبات جلسه قبلی قرائت شد و مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع باید براساس امکانات و ظرفیت موجود، با تمام قدرت در دانشگاه اجرا شود و در کنار آن به دنبال شناسایی نقاط قوت و ضعف، جبران کاستی ها و پیگیر درخواست های مورد نیاز خود باشیم.
در ادامه روسای کمیته ها نیز به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در حوزه خود پرداختند.