دعوت سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

دعوت سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی خالقیان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی ویدوئی از تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دعوت کرد.

 

 

  • کد خبر : 54716
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *