دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پیگیری شکایت خود از یک خبرنگار صرف نظر کرد

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پیگیری شکایت خود از یک خبرنگار صرف نظر کرد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از صرف نظر کردن شکایت این دانشگاه از یکی از خبرنگاران استان خبر داد.

کارن یحیائی بیان نمود: به مناسبت روز خبرنگار بنا به پیشنهاد حوزه روابط عمومی و امور بین الملل و با تایید و موافقت رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، این دانشگاه از شکایت خود از یکی از خبرنگاران استان صرف نظر کرد. 

وی افزود:  این اقدام  در راستای گرامیداشت روز خبرنگار و تکریم جایگاه خبرنگاران در استان انجام شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و درخواست بیان  نقدهای صادقانه و مطالبه گری بر اساس نظر کارشناسی و تخصصی  از اصحاب محترم رسانه و مطبوعات،  از همراهی و تعامل همیشگی اصحاب محترم رسانه با حوزه سلامت استان درراستای اطلاع رسانی اخبار، اقدامات و عملکرد این دانشگاه قدردانی نمود.

 

 

  • کد خبر : 45699
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *