حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در بیمارستان معتمدی به مناسبت روز پرستار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز بیست و هفتم آبان ماه سال جاری به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، نماینده مردم شریف گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی برای عرض تبریک این روز، به دیدار پرستاران حاضر در بیمارستان معتمدی آمد.
این بازدید با حضور دکتر مطهری نماینده مردم شریف گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به همراهی دکتر مومنی سرپرست بیمارستان معتمدی و جمعی از مدیران و همراهان انجام شد و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات کادر پرستار، اتاق عمل، هوشبری، کمک پرستار و بهیار قدردانی شد.
در حاشیه این بازدید دکتر مطهری از مددجویان بستری در بخش اورژانس بازدید و احوال پرسی نمود و نحوه خدمت رسانی به مددجویان را مورد ارزیابی قرار داد.