حضور فعال دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در چهارمین همایش و نمایشگاه بینالمللی مراکز درمانی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهارمین همایش و نمایشگاه بینالمللی مراکز درمانی از روز چهارشنبه ۱۲ الی ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۴ در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز ۱۳ شهریور ماه با هدف بهبود خدمات گردشگری سلامت و جذب بیماران بین الملل و همچنین معرفی توانمندیهای دانشگاه در حوزه جذب بیماران بینالملل و بهرهمندی از تجارب سایر دانشگاهها و مراکز درمانی در این رویداد شرکت کرد.
در این حضور، دکتر محمد فروزشفرد رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر، زهرا قاسمی کارشناس گردشگری سلامت ستاد و زهرا دوستمحمدی نماینده گردشگری سلامت بیمارستان کوثر حضور فعال داشتند و علاوه بر شرکت در مراسم رسمی افتتاحیه، از غرفههای مختلف بازدید بهعمل آوردند و در حاشیه نمایشگاه، نشست صمیمی با مسئولان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور شهریار و مرکز ابن سینا برگزار کردند که در این نشست، ضمن تبادل نظر در خصوص ظرفیتها و فرصتها، از تجارب ارزشمند آن مرکز در زمینه جذب بیماران بینالملل بهرهبرداری شد.