جلسه کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی برگزار شد

جلسه کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری جلسه کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی تخلفات بر تسریع و قاطعیت رسیدگی به پرونده های درمانی تاکید شد و تعدادی پرونده های تخلفات مربوط به حوزه های بهداشتی، درمانی و دارویی در مناطق تحت پوشش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد طبق قانون با موارد مطرح شده برخورد شود.

  • کد خبر : 44160
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *