جلسه کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، جلسه کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و دکتر خالقی هاشمیان معاون درمان دانشگاه و دیگر اعضای کمیسیون در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه پس از قرائت دستور کار جلسه، تعدادی از درخواست ها در خصوص احداث و تاسیس تمدید مجوزها، اعطای موافقت اصولی، مجوزهای مراکز درمانی وتعدادی پرونده مورد بررسی و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :