جلسه کمیته های نقل و انتقالات و بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیته های نقل و انتقالات و بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد

 جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روز سه شنبه سوم دی ماه سال جاری جلسه کمیته های نقل و انتقالات و بهره وری نیروی انسانی دانشگاه با حضور دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و سایر اعضای این کمیته ها در دفتر این معاونت برگزار شد. 

در این جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه در خصوص درخواست های واصله از واحدهای تحت پوشش دانشگاه در زمینه های درخواست نیروی انسانی، جابجایی پرسنل تبادل نظر و تصمیم گیری و در جلسه کمیته نقل و انتقالات دانشگاه درخواست های انتقال یا ماموریت 33 نفر از کارکنان دانشگاه و سایر دستگاه ها مورد بررسی  قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • کد خبر : 49350
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر