جلسه کمیته رفاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته رفاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس، رئیس دانشگاه، دکتر محمدحسن تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.
در این نشست که در راستای بررسی و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی برگزار شد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اهمیت نقش نیروی انسانی در ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی، بر لزوم توجه ویژه به مسائل رفاهی و انگیزشی کارکنان تأکید کرد.
دکتر کامران قدس از تلاشهای مستمر کمیته رفاهی در جهت بهبود شرایط کاری و زندگی کارکنان قدردانی کرد و با تاکید بر ادامه این روند، اظهار امیدواری کرد که با اجرای برنامههای پیشنهادی، شاهد افزایش رضایتمندی و بهرهوری در میان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه باشیم.
در ادامه جلسه، اعضای کمیته به بررسی پیشنهادات و راهکارهای مختلف برای بهبود شرایط رفاهی پرداختند.