جلسه کمیته بیماری های منتقله از راه آب و مواد غذایی با محوریت التور در شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه دوم تیر ماه سال جاری جلسه کمیته بیماری های قابل انتقال از راه آب و مواد غذایی با محوریت التور در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در راستای اهمیت نظام مراقبت بیماریهای منتقله از راه آب و موادغذایی بامحوریت التور، کمیته ای با حضور نمایندگان ادارات شهرستانی مرتبط درسالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار و کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت شهرستان سمنان به ارائه گزارشی خلاصه ای از اقدامات انجام شده در زمینه بیماری های منتقله از راه آب و موادغذایی در سال 1402 پرداخت.
شهاب باجان مطالب آموزشی بیماری التور را آموزش داد و درپایان حضار، پیشنهادات و اقدامات قابل انجام درزمینه بیماری التور را ارائه دادند.