جلسه کمیته آموزش به بیمار در بیمارستان ولایت دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با حضور دکتر زارع زاده سرپرست بیمارستان ولایت، دکتر مصاحبه مدیر بیمارستان ولایت و مجید زاده جانشین مدیر خدمات پرستاری و اعضای کمیته آموزش به بیمار بیمارستان ولایت، روز سه شنبه هفتم شهریور ماه جلسه آموزش به بیمار در این بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه دبیر کمیته گزارشی از مسائل فراروی اعضای کمیته و تصمیمات جلسه قبل ارائه نمود و سرپرست بیمارستان ولایت ضمن تقدیر از زحمات اعضاء کمیته آموزش بیمارستان، در سخنانی خطاب به اعضاء کمیته آموزش به بیمار اعلام نمود.
دکتر فائزه زارع زاده بیان نمود: سلامت بیمار یکی از مهمترین اهداف مسئولین و کارکنان یک بیمارستان است، لذا فعالیت شما بسیار مهم و در واقع آموزش به بیمار همراه نمودن بیمار و خانواده بیمار در فرایند درمان بیمار است. پس لازم است شما در این امر کوشا باشید.