جلسه مشترک دانشگاه های علوم پزشکی تهران وسمنان در خصوص غربالگری بیماری سرطان در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه مشترک دانشگاه های علوم پزشکی تهران و سمنان در خصوص غربالگری بیماری سرطان با حضور دکتر گنجعلی خان مدیر درمان و دکتر خزایی رئیس اداره پیوند و درمان بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی تهران و نیز مدیر بیماری های غیر واگیر معاونت بهداشتی، کارشناس مسئول درمان بیماری های معاونت درمان و موسسه های خیریه راه آسمان و امدادگران عاشورا فعال در امر غربالگری سرطان در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.
در این جلسه سرپرست معاونت درمان هدف از این جلسه را نظام مند کردن غربالگری سرطان و استفاده از پتانسیل بالقوه خیرین استان جهت شناسایی افراد پرخطر، برطرف نمودن موانع در تشخیص بیماران، درمان به موقع آنان، استفاده از امکانات و تجربیات دانشگاه تهران درراستای پیشبرد برنامه دانشت.
پس از پایان جلسه، مدعوین از بخش شیمی درمانی و رادیوتراپی بیمارستان کوثر و موسسه خیریه راه آسمان بازدید کردند و مقرر شد هماهنگی های لازم جهت اجرای برنامه توسط دانشگاه ها پیگیری شود.