جلسه فصلی شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سومین جلسه کارگروه هم اندیشی و هم افزایی تیم مدیریتی حوزه درمان دانشگاه با حضور دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر فتحعلیان مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی، دکتر سعدالدین مدیر نظارت و اعتباربخشی و روسای اداره های پرستاری و اقتصاد درمان دانشگاه در روز سه شنبه 25 مهر ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه گزارشی در خصوص مشروح اقدمات و فعالیت های صورت گرفته در ارتباط با مصوبات جلسات قبلی شورا ارائه شد و سپس در خصوص موضوعات قابل طرح در اجلاسیه معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، جلسه آتی هیئت رئیسه دانشگاه و جلسه کارگروه مبتنی بر عملکرد تبادل نظر انجام شد.
همچنین مقرر گردید در جلسه آتی شورای مدیران، شاخص های احصا شده و ابلاغی از سوی وزارت متبوع مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راهکارهای اجرایی برای بهبود آن ارائه شود.