جلسه شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین جلسه کارگروه هم اندیشی و هم افزایی تیم مدیریتی حوزه درمان دانشگاه با حضور دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر فتحعلیان مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی، دکتر سعدالدین مدیر نظارت و اعتباربخشی و روسای اداره های پرستاری و اقتصاد درمان دانشگاه در دوشنبه 23 مرداد ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.
در این جلسه اهم موضوعات در خصوص برنامه استراتژیک و عملیاتی دانشگاه و شرح وظایف و عملکردهای حوزه های مختلف ستاد درمان بحث و تبادل نظر و همچنین مقرر شدکه این کارگروه بطور مستمر تشکیل گردیده و مصوبات آن هم در حوزه کارشناسی ستادی و هم در حوزه محیطی عملیاتی گردد.