جلسه شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین جلسه کارگروه هم اندیشی و هم افزایی تیم مدیریتی حوزه درمان دانشگاه با حضور دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر فتحعلیان مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی، دکتر سعدالدین مدیر نظارت و اعتباربخشی و روسای اداره های پرستاری و اقتصاد درمان دانشگاه در دوشنبه 23 مرداد ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.

در این جلسه اهم موضوعات در خصوص برنامه استراتژیک و عملیاتی دانشگاه و شرح وظایف و عملکردهای حوزه های مختلف ستاد درمان بحث و تبادل نظر و همچنین مقرر شدکه این کارگروه بطور مستمر تشکیل گردیده و مصوبات آن هم در حوزه کارشناسی ستادی و هم در حوزه محیطی عملیاتی گردد.

 

  • کد خبر : 45850
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *