جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دومین جلسه ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع دانشگاه با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه و ستاد اجرایی، دکتر کسائیان دبیر ستاد و معاون بهداشتی، دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر هدایتی معاون آموزشی و سایر اعضای این کمیته در روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبل قرائت شد و سپس دکتر قدسی پور مدیر شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه شاهرود گزارشی از اقدامات انجام شده خود در خصوص برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و همچنین راه اندازی یک پایگاه سلامت جدید در شهرستان شاهرود بیان نمود و در ادامه گزارش روسای شبکه های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت شهرستان ها ارائه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از زحمات همکاران در این عرصه، تاکید کرد: روسای شبکه های بهداشت و درمان و مراکز بهداشت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه، مسئول اصلی سلامت در منطقه می باشند و باید با مدیریت درست و صحیح و بهره مندی از امکانات موجود در جهت ارائه خدمات بهینه به مردم و تامین رضایت مراجعین تلاش نمایند.
در این جلسه با دستور دکتر کامران قدس مقرر شد در راستای اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، یکی از پایگاه های سلامت شهری فعلی در هر یک از شهرستان های سمنان، گرمسار، دامغان و مهدیشهر با هماهنگی و برنامه ریزی خود شهرستان برای ارائه خدمات به مردم در شیفت عصر فعال شود.