جلسه درون بخشی هماهنگی برنامه های هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 29 فروردین 1402 و در آستانه فرارسیدن هفته سلامت سال 1402، جلسه درون بخشی هماهنگی برنامه های هفته سلامت با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه، مهندس کاظمی معاون بهداشتی و مسئولین واحدهای بهداشتی در سالن شهید عامری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.
در این جلسه دکتر قدس ضمن اشاره به اهمیت فرهنگ سازی حیطه های مختلف سلامت در این هفته، خواستار هماهنگی و تعامل مناسب کلیه واحدهای ستادی و محیطی در اجرای هر چه بهتر برنامه ها شد.
حبیبی کارشناس آموزش و ارتقاء سلامت شعار و روز شمار هفته سلامت را بیان و در ادامه کلیه واحدها برنامه های پیشنهادی خود را مطرح نمودند و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گرفت .
شایان ذکر است: هفته سلامت از 9 اردیبهشت لغایت 15 اردیبهشت برگزار می شود.