جلسه درون بخشی هماهنگی برنامه های هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

جلسه درون بخشی هماهنگی برنامه های هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 29 فروردین 1402 و در آستانه فرارسیدن هفته سلامت سال 1402، جلسه درون بخشی هماهنگی برنامه های هفته سلامت با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه، مهندس کاظمی معاون بهداشتی و مسئولین واحدهای بهداشتی در سالن شهید عامری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد

در این جلسه دکتر قدس ضمن اشاره به اهمیت فرهنگ سازی حیطه های مختلف سلامت در این هفته، خواستار هماهنگی و تعامل مناسب کلیه واحدهای ستادی و محیطی در اجرای هر چه بهتر برنامه ها شد.

حبیبی کارشناس آموزش و ارتقاء سلامت شعار و روز شمار هفته سلامت را بیان و در ادامه کلیه واحدها برنامه های پیشنهادی خود را مطرح نمودند و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گرفت .

شایان ذکر است: هفته سلامت از 9 اردیبهشت لغایت 15 اردیبهشت برگزار می شود.

  • کد خبر : 43498
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *