به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یک شنبه مورخه 27 آبان ماه سال جاری جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید در دانشکده تغذیه و علوم غذایی مسقر در آرادان با حضور دکتر یوسفی رییس دانشکده، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان ورودی جدید در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.
ابتدای این نشست دکتر یوسفی رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی مسقر در آرادان ضمن خیرمقدم به دانشجویان و آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای آنان، به معرفی دانشکده، هیات علمی، کارکنان و ... پرداخت و سپس مطالبی در خصوص مسائل آموزشی، رفاهی و فرهنگی بیان کرد.
در ادامه این مراسم دانشجویان با قوانین و مقررات آموزشی آشنا و به سوالات دانشجویان در خصوص مسائل مختلف پاسخ داده و بسته های فرهنگی بین دانشجویان توزیع شد.