جلسه بررسی پروژه های عمرانی بیمارستان کوثر با حضور رئیس دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه بررسی پروژه های عمرانی با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از مدیران ستادی و بیمارستانی در دفتر ریاست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد.
در این جلسه درخصوص پروژه های عمرانی پیشرو پیرامون توسعه بخش آنژیوگرافی، بازسازی بخش های ویژه، توسعه بخش دیالیز، مسائل مربوط به انباردارویی، بایگانی مدارک و اسناد پزشکی، رفع نقص چیلر و سیستم سرمایش و... بحث و تبادل نظر گردید.
لازم به ذکر است: دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریی دانشگاه، دکتر فروزش فرد سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و جمعی از مدیران ستادی و بیمارستانی در این جلسه حضور داشتند.