جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه برای کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز دوشنبه سیزدهم آذر ماه سال جاری جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و بیمارستان معتمدی این شهرستان گرمسار در نشست هایی جداگانه برگزار شد.
در این برنامه آموزشی که دکتر حمیدرضا ثامنی مدیر گزینش، کارشناسان ستادی گزینش، رئیس، مسئولان و مدیران بخش های مختلف شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و بیمارستان معتمدی حضور داشتند، ابتدا دکتر ثامنی مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زحمات ارزشمند کارکنان حوزه سلامت در جهت تامین سلامت مردم عزیز تقدیر و تشکر نموده و سپس مطالبی در راستای آشنایی با ضوابط و قوانین گزینش برای حاضران در جلسه بیان نمود.
در پایان نیز در یک فضای بسیار صمیمی به سوالات حاضران در جلسه، پاسخ داده شد.