تکریم از فرزندان شهدا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان

تکریم از فرزندان شهدا در مرکز بهداشت شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درراستای اجرای طرح سپاس، با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان از فرزندان شهدای گرانقدر به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز بهداشت شهرستان سمنان تجلیل و تکریم به عمل آمد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن عرض تبریک هقته دفاع مقدس حضور فرزندان شهدای 8 سال دفاع مقدس، یاد و نام شهدارا گرامی داشت و برای تمامی رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی آرزوی سلامتی و از درگاه الهی جایگاه والایی را برای شهدای عزیز آرزو نمود.

دکتر شیرازه معانی گذشتن از جان را برترین نوع ایثار و از خودگذشتگی بیان و اظهار کرد: شهدا در راه اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند و امروز وظیفه داریم تا فرزندان و خانواده معزز آنها را مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر باید با درس گرفتن از پدران خود در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، اخلاقی و ... الگو باشند، خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه و رسالت کنونی دانشجویان شاهد و ایثارگر تلاش در راه کسب علم و کمک به توسعه کشور است. 

عرض تبریک و اهدای هدایا به رسم یاد بود توسط رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان بعمل آمد.

 

  • کد خبر : 53516
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *