تقویت پیوند صنعت و سلامت با هدف اجرای طرح‌های مشترک

تقویت پیوند صنعت و سلامت با هدف اجرای طرح‌های مشترک

نشست اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان سمنان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه 28 تیر ماه سال جاری نشستی مشترک میان اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان سمنان و دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

در این نشست با هدف تقویت تعاملات بین صنعت و دانشگاه و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه‌های پژوهشی و فناورانه برگزار شد، رئیس هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان سمنان به ارائه گزارشی از ظرفیت‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه صنعت استان پرداخت.

رستم سعداللهی با اشاره به نقش اثرگذار دانشگاه‌ها در ارتقای فناوری‌های صنعتی، خواستار افزایش ارتباط و هم‌افزایی با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن استقبال از این نشست و ارائه گزارشات، بر اهمیت تعامل سازنده بین دانشگاه و صنایع تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و نیروی انسانی متخصص در دانشگاه، آمادگی کامل برای اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک با صنایع استان را داریم.

دکتر علی رشیدی پور بیان نمود: هم‌افزایی میان دانشگاه و صنعت می‌تواند زمینه‌ساز توسعه فناوری‌های نوین در حوزه سلامت و ارتقای بهره‌وری صنایع باشد و این همکاری‌ها باید در قالب طرح‌های مشخص، هدفمند و اثربخش دنبال شود.

در پایان نشست، طرفین بر لزوم تدوین برنامه‌ای جامع برای همکاری‌های آینده و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری طرح‌های پژوهشی مشترک تأکید کردند.

  • کد خبر : 57764
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *