تقدیر و تشکر بیمار بستری در بیمارستان امیرالمومنین (ع) از کادر درمان و کارکنان این بیمارستان

تقدیر و تشکر بیمار بستری در بیمارستان امیرالمومنین (ع) از کادر درمان و کارکنان این بیمارستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیمار پگاه خسروی بیمار بستری در بخش VIP مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) از زحمات رئیس، کادر درمان و کارکنان این بیمارستان قدردانی کرد.

این بیمار با ارسال نامه ای خطاب به رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) از زحمات دکتر درزی رئیس، دادخواه مدیر، لقایی مدیرخدمات پرستاری، سیادت مسئول واحد شیرمادر، همتی مسئول بخش VIP، پرستاران و بهکاران بخش VIP، بلوک زایمان و اتاق عمل در طول مدت بستری خود در این مرکز تقدیر و تشکر نمود.

  • کد خبر : 48282
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *