تقدیر معاون بهداشتی وزارت بهداشت از دست‌اندرکاران برنامه کنترل ایدز در علوم پزشکی استان سمنان

تقدیر معاون بهداشتی وزارت بهداشت از دست‌اندرکاران برنامه کنترل ایدز در علوم پزشکی استان سمنان

معاون بهداشت وزارت بهداشت از درایت و نظارت مستمر رئیس دانشگاه و کوشش جهادگونه همه دست‌اندرکاران برنامه کنترل عفونت اچ آی وی در کشور قدردانی نمود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ارسال نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زحمات وی، معاون بهداشتی، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، کارشناسان ایدز در سطح استان و شهرستان ها، پزشکان و کارکنان مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری و کارکنان مراکز مشاوره زنان در سطح دانشگاه در راستای مشارکت همه‌جانبه همه شرکای برنامه و نظام کارآمد مراقبت و درمان اچ آی وی در همه سطوح کشور قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر کامران قدس

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

با سلام و احترام؛

پیرو بازدید فنی کارشناسان سازمان بهداشت جهانی از برنامه کنترل اچ آی وی که نتایج این ارزیابی نشان از اجرای یک برنامه منسجم علمی و فراگیر در کشور برای کنترل عفونت اچ آی وی دارد و می‌تواند به‌صورت الگوی موفقی برای سایر کشورها قابل‌ استفاده باشد. بی‌شک دستیابی به این افتخار بزرگ ملی تنها در گرو مشارکت همه‌جانبه همه شرکای برنامه و نظام کارآمد مراقبت و درمان اچ آی وی در همه سطوح کشور به دست آمده‌ است.

لذا ضمن تشکر از جنابعالی، مراتب قدردانی این‌جانب به دست همه دست‌اندرکاران و برنامه کنترل اچ آی وی به‌ویژه معاون محترم بهداشتی مدیر محترم پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، کارشناسان ایدز در سطح استان و شهرستان، پزشکان و کارکنان مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری و کارکنان مراکز مشاوره زنان در سطح دانشگاه ابلاغ می شود.

امید آن است که با درایت و نظارت مستمر جناب‌عالی و کوشش جهادگونه همه دست‌اندرکاران محترم برنامه همچنان شاهد موفقیت‌های مستمر در این زمینه باشیم.

دکتر حسین فرشیدی

معاون بهداشت وزارت بهداشت

 

  • کد خبر : 48984
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر