تقدیر از خانواده های سه جانبخش در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر

تقدیر از خانواده های سه جانبخش در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت هفته ملی اهدای عضو از خانواده سه جانبخش که در سال 1401 مبادرت به اهدای عضو نموده بودند، تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر و مسئول تیم کوردیناتوری در دفتر ریاست برگزار شد، از خانواده های جانبخش الهه امامی، عبدالعلی رهبر و منصور مردانی با اهدا لوح سپاس و تندیس درخت زندگی تجلیل شد.

دکتر حسین زاده با اشاره به اینکه خانواده‌های اهداکننده خدای‌گونه اجازه دادند که اعضای خانواده‌شان زندگی‌بخش باشند ، گفت خانواده های جانبخشان کسانی هستند که در سهمگین ترین شرایط در هنگامیکه خود سوگوار بودند این توان را داشتند که به بیماران نیازمند عضو بیندیشند تا در جایی دیگر زندگی و لبخند رقم بخورد و این تصمیم بی مثال ترین نوع ازخودگذشتگی و فداکاری ست.

در پایان مراسم، خانواده جانبخشان با حضور در کنار درخت زندگی با نصب برگ نام عزیزان خود یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

  • کد خبر : 44449
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *