تدوین شیوه نامه نظارت برحضور دانشجویان اینترن و رزیدنت در بخش های آموزشی واحدهای تحت پوشش دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشستی با حضور معاون آموزشی دانشگاه، معاونان گروه های بیماستانی، مدیران آموزشی و گروه های بیمارستانی، سوپروایزران آموزشی و رئیس اداره آموزش دانشگاه در سالن جلسات معاونت آموزشی ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست هم اندیشی روش های نظارت بر حضور و غیاب دانشجویان اینترن و رزیدنت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین با بیان اینکه نحوه برخورد با اینترن ها و رزیدنت هایی که طبق قوانین و مقررات عمل نمی کنند، به عنوان یکی از اولویت های اصلی در جلسه، مطرح شد.
یکی از مصوبات این جلسه، تدوین شیوه نامه ای برای نحوه حضور و غیاب اینترن ها بود که به گروه های بیمارستانی ابلاغ خواهد شد. هدف از این شیوه نامه، ارتقا نظم آموزشی و تضمین پایبندی دانشجویان به مقرارت می باشد و امید است با اجرای این شیوه نامه بیش از پیش شاهد حضور فعال اساتید و دانشجویان در عرصه آموزش بالینی باشیم.