تجلیل از کارکنان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت چهارم مهر ماه روز ملی بهداشت محیط، کارکنان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در آئین گرامیداشت روز بهداشت محیط با اشاره به نقش موثر و بی بدیل واحد بهداشت محیط در پیشبرد و ارتقاء اهداف بهداشتی، از فعالیت ها و زحمات کارکنان این شهرستان در عرصه بازرسی، نظارت و پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم تقدیر و تشکر نمود.
دکتر سهراب یداللهی با اهدای هدایایی به مهندس مجتبی افشین و مهندس ملیحه خراسانی، از زحما این کارکنان قدردانی کرد.
لینک کوتاه خبر :