تجلیل از مدیران برتر دانشگاه در امر جوانی جوانی جمعیت توسط رئیس دانشگاه انجام شد

تجلیل از مدیران برتر دانشگاه در امر جوانی جوانی جمعیت توسط رئیس دانشگاه انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای برگزاری پیش رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت، مراسم تقدیر و تجلیل از 3 مدیر برتر به همراه کارشناس جوانی جمعیت دانشگاه در سال جاری در روز دوشنبه 27 فروردین ماه 1403 با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، جمعی از معاونان و سایر اعضای قرارگاه جوانی جمعیت در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: در راستای برگزاری پیش رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت و بر اساس الگوی ارسالی از سوی وزارت 3 مدیر برتر در سطح دانشگاه انتخاب و به مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اعلام گردید.

دکتر کامران قدس از مدیران برگزیده و کارشناس جوانی جمعیت، تقدیر به عمل آورد و از تلاش های اعضاء برای پیشبرد اهداف قرار گاه و در مسیر رسیدن به هدف والای جوانی جمعیت تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذکر است: در این جلسه از دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان، مریم نصیری مدیر منابع انسانی و  آذر نظامی خانقاه کارشناس جوانی جمعیت دانشگاه قدردانی شد.

  • کد خبر : 51422
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر