تجلیل از حوزه بهورزی شهرستان گرمسار در آئین بزرگداشت روز بهورز انجام شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آئین بزرگداشت روز بهورز در شهرستان گرمسار در روز سه شنبه بیستم شهریور ماه سال جاری با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، شاه حسینی معاون بهداشتی شهرستان و جمعی از بهورزان، مدیران و مربیان مرکز آموزش بهورزی برگزار شد.
در این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تبریک روز بهورز، بیان کرد: بهورزان یکی از موثرترین نیروها در ارتقای سطح سلامت جامعه هستند و همواره شاهد خدمات و عملکرد بسیار مطلوب این عزیزان در عرصه های مختلف بیماریابی، پوشش واکسیناسیون، پویش ملی سلامت با غربالگری دیابت و فشارخون، کرونا ویروس و... بودیم که برای کشور عزیزمان افتخار آفرین بوده است.
سپس در گفتگو و نشستی صمیمی، بهورزان درخواست ها و مسائل مربوط به حوزه خود را بیان نمودند و دکتر بهرام قدس با اهدای لوح تقدیر و هدیه به تمامی بهورزان شهرستان گرمسار، از تلاش و زحمات آنان قدردانی نمود.