تایید صلاحیت سه ساله اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان توسط وزیر بهداشت

کسب موفقیتی دیگر در دانشگاه؛

تایید صلاحیت سه ساله اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان توسط وزیر بهداشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از ابلاغ حکم دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور درخصوص تایید صلاحیت اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مدت 3 سال خبر داد.

دکتر کامران قدس بیان نمود: مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌اش با اشاره به استناد رای صادره در بند 3 مصوبات بیست و دومین جلسه کمیسیون ملی اعتباربخشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور مورخ 1404/01/24، حکم اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به صورت تایید سه ساله ابلاغ شد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و خدا قوت به تلاش خالصانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کسب این موفقیت را به مردم شریف استان سمنان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان موفقیت روزافزون جامعه دانشگاهی این دانشگاه را خواستار شد.

  • کد خبر : 56095
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *