تائید قطعی گروه تخصصی بیماری های داخلی دانشگاه توسط هیات بورد تخصصی وزارت بهداشت

تائید قطعی گروه تخصصی بیماری های داخلی دانشگاه توسط هیات بورد تخصصی وزارت بهداشت

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه بیان نمود: پیرو بازدید دکتر انسیه واحدی فوق تخصص ریه و دکتر مهرداد ساروی متخصص قلب و عروق اعضای هیات بورد تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز یکشنبه 14 آبان ماه 1402 از بخش های مختلف مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر نظریه نهایی هیات ارزشیابی وزارت بهداشت مبنی بر تایید قطعی گروه بیماریهای داخلی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اعلام شد.

دکتر رزیتا هدایتی ادامه داد: اعضای هیات بورد تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش اورژانس، بخش های ویژه، کلاس های آموزش و پاویون های وابسته به دانشگاه بازدید کردند و حضور اعضای هیئت علمی علاقمند و با انگیزه، حضور رئیس گروه داخلی با انگیزه، پرتوان و کوشا، وجود فضای فیزیکی مناسب در بخش ها، وجود تجهیزات مرتبط به صورت کافی در مانیتورینگ، اداره بیماران، بخش های اسکوپی فعال و پرکار، برگزاری کلاس های آموزشی و امتحانات دوره ای برای دستیاران، رفع موارد بیان شده در بازدید قبلی (اضافه شدن اعضای هیئت علمی در رشته های غدد و روماتولوژی) را نقاط قوت و قابل توجه این بازدید دانستند.

وی ضمن عرض تبریک به دکتر فرهاد ملک مدیر گروه بیماری های داخلی، اعضای هیات علمی دانشگاه و کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، از درگاه پروردگار متعال توفیقات روزافزون این عزیزان را در جهت ارتقاء آموزش و توسعه سلامت جامعه در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه خواستار شد.
 
 
 
 
 
 
  • کد خبر : 47862
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *