تأکید بر همافزایی علمی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر علیرضا لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان به همراه جمعی از معاونان دانشگاه آزاد با دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار کردند.
در این دیدار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ضمن تبریک انتصاب دکتر رشیدی پور به سمت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریتی، شاهد گسترش بیش از پیش همکاری های مشترک میان دانشگاه های استان به ویژه در حوزه های آموزش، بهداشت، درمان و پژوهش باشیم.
دکتر علیرضا لادن مقدم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آماده هرگونه تعامل سازنده با دانشگاه علوم پزشکی در زمینههای مختلف علمی، فرهنگی و پژوهشی است.
همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز با تقدیر از حضور رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، بر لزوم همافزایی علمی بین دانشگاههای استان تأکید و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از هرگونه همکاری علمی و پژوهشی که منجر به ارتقای بیش از پیش سطح خدمات آموزشی و بهداشتی استان شود، استقبال میکند.
دکتر علی رشیدیپور گفت: تعامل مثبت بین دانشگاهها میتواند بستر مناسبی برای حل مسائل منطقهای و بهرهمندی از ظرفیتهای علمی و انسانی فراهم آورد.
در ادامه، دو طرف ضمن بررسی زمینههای همکاری مشترک، بر برگزاری نشستهای تخصصی بین اساتید، انجام طرحهای پژوهشی بین رشتهای و استفاده از ظرفیتهای آموزشی و تحقیقاتی یکدیگر تأکید کردند.
این دیدار با تأکید بر استمرار ارتباط و ایجاد پلهای ارتباطی قویتر میان دانشگاههای استان سمنان پایان یافت و حاضران ابراز امیدواری کردند که فصل جدیدی از تعاملات علمی و اجرایی میان این دو نهاد علمی رقم بخورد.