به مناسبت هفته دولت آزمایشگاه مرکز بهداشت و درمان شهرستان سرخه به بهره برداری رسید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آیین بهره برداری از آزمایشگاه مرکز بهداشت و درمان شهرستان سرخه به مناسبت هفته دولت در عصر روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه سال جاری توسط جمعی از مقامات استانی، شهرستانی و دانشگاه افتتاح و از این پروژه بازدید شد.
در این آئین که با حضور حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین اشرف امام جمعه سرخه، کرمانی فرماندار شهرستان سرخه و جمعی از مدیران استانی، شهرستانی و دانشگاهی حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یاد و خاطره شهدای والامقام هشتم شهریور رجایی و باهنر و شهدای والا مقام راه خدمت را گرامی داشت.
دکتر کامران قدس با تاکید بر اینکه آزمایشگاه مرکز بهداشت و درمان شهرستان سرخه در زمینی به مساحت ۱۱۰ متر مربع به بهره برداری رسید، گفت: این آزمایشگاه با هدف افزایش دسترسی مردم به خدمات آزمایشگاهی و بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی و کاهش هزینه ها فعالیت خواهد کرد و در ارتباط با نظام سطح بندی خدمات آزمایشگاهی، خدمات ارائه می نماید.
وی تصریح نمود: توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی براساس استانداردهای جهانی یکی از اهداف حوزه سلامت استان سمنان است و امیدوارم در کنار ایجاد زیرساخت های مناسب و با همت والای همکاران گرامی در مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شاهد افزایش روزافزون سطح سلامت در جامعه و استان باشیم.