بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهار شنبه سی‌ام فروردین ماه 1402، به مناسبت سالروز بزرگداشت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی از سپید پوشان علوم آزمایشگاهی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار تقدیر و تشکر شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه کاظمی معاون بهداشتی و حجتی زاده کارشناس آزمایشگاه شبکه بهداشت ضمن حضور در مراکز خدمات جامع سلامت تدبیر و ایوان کی با پرسنل آزمایشگاه ملاقات و روز علوم آزمایشگاهی را به ایشان تبریک گفتند.

دکتر بهرام قدس ضمن اشاره به فعالیت های پرسنل آزمایشگاه در دوران پاندمی کرونا، از زحمات و تلاش های وی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تشکر نمود.

 

 
  • کد خبر : 43588
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *