بزرگداشت روز جهانی بهداشت محیط در شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت 26 سپتامبر مصادف با 4 مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط، مراسم گرامیداشت این روز در سالن شهید عامری شبکه بهداشت گرمسار برگزار شد.
در این مراسم که مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، معاون بهداشتی و تمامی کارشناسان بهداشت محیط این شبکه حضور داشتند، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ارتباط وبیناری ضمن تبریک به مناسبت روز بهداشت محیط، از زحمات کارکنان این حوزه قدردانی کرد.
دکتر سید سعید کسائیان نیز با توجه به نقش ارزنده و انکارناپذیر کارشناسان بهداشت محیط در شناسایی و کنترل عوامل محیطی تاثیرگذار بر سلامت در ایجاد یک محیط سالم و ایمن برای افراد، از زحمات شبانه روزی همکاران و صیر و شکیبایی در مواجهه با مسائل در جهت دستیابی به اهداف سلامت افراد و جامعه تقدیر و تشکر کرد.
سپس هریک از کارکنان این حوزه به گفتگوی صمیمی با دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه پرداختند و در پایان این نشست لوح تقدیر و هدایایی به کارکنان این حوزه تقدیم شد.