برگزاری جلسه درون بخشی شاخص های میانسالان و خطرسنجی بیماری ها
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه درون بخشی شاخص های میانسالان و خطرسنجی بیماری ها در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
این جلسه به منظور ارتقای شاخص های میانسالان و خطر سنجی بیماری ها در این جمعیت هدف به ویژه در جمعیت روستایی شهرستان و برنامه ریزی مدون آزمایشگاه مرجع سلامت بحث و تبادل نظر شد.
دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان، واحدهای فنی سلامت خانواده، پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، آزمایشگاه مرجع سلامت، مسئولان مراکز روستایی خیرآباد و علا در این جلسه حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :