بازدید معاونان آموزشی و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از گروه بیوتکنولوژی پزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پیرو بازدیدهای دوره ای معاون آموزشی از گروه های آموزشی دانشکده های تحت پوشش این دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه و دکتر میرمحمدخانی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از گروه بیوتکنولوژی پزشکی در دانشگاه بازدید کرد.
در این اقدام نشستی با حضور دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر میرمحمدخانی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر میلادی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر قدس مدیر امور هیات علمی دانشگاه، اعضای هیات علمی گروه آموزشی بیوتکنولوژی پزشکی و کارشناس تحصیلات تکمیلی با عنوان "بررسی مسائل آموزشی و پژوهشی موجود در گروه" در سالن جلسات آن گروه آموزشی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد مکاتبات و پیگیری های لازم در خصوص برطرف نمودن مشکلات گروه صورت پذیرد و همچنین در ادامه، نشستی صمیمی با دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) بیوتکنولوژی پزشکی برگزار شد تا دانشجویان بتوانند دغدغه های تحصیلی پیش روی خود را با مسئولان در میان بگذارند.