بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از خانه بهداشت کارگری شرکت پرژک
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت هفته سلامت و به منظور دسترسی همگانی مردم به سلامت، دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه کاظمی معاون بهداشتی و تزوال کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه ای از خانه بهداشت کارگری مستقر در شرکت پرژک واقع در شهرک صنعتی ایوان کی بازدید نمودند.
در این بازدید که با حضور مدیرعامل، کارشناس بهداشت حرفه ای و بهیار شرکت صورت گرفت؛ به خدمات ارائه شده به شاغلین شرکت از جمله تشکیل پرونده های پزشکی به صورت سالانه برای تمامی کارکنان این شرکت، بررسی میزان آلاینده های محیط کار، ارائه خدمات کمک های اولیه اورژانسی در صورت بروز حوادث، نظارت بر تامین و نحوه استفاده پرسنل از وسایل حفاظت فردی، بررسی های پزشکی و سلامت جهت پیشگیری از بروز بیماری های شغلی و ... نظارت شد.
در پایان دکتر قدس ضمن تشکر از مدیر شرکت به جهت توجه به سلامت شاغلین و فعالیت های انجام شده از خط تولید شرکت نیز بازدید نمود.