بازدید شبانه و سرزده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از درمانگاه عمومی ایوانکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بازدید شبانه و سرزده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از درمانگاه عمومی ایوانکی انجام شد.
در این بازدید ضمن بررسی عملکرد واحد های مختلف درمانگاه، دکتر بهرام قدس با پرسش و پاسخ از مراجعان و بیماران میزان رضایتمندی آنان را جویا شد و ضمن تشکر از همکاران پزشک و پرستار، با دکتر بهرامیان پزشک درمانگاه و پرستاران در خصوص مسائل موجود به بحث و تبادل نظر پرداخت.
لینک کوتاه خبر :