بازدید سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از دانشکده های تغذیه و علوم غذایی آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه سیزدهم آذر ماه سال جاری دکتر خالقیان سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به اتفاق جوادی فر مدیر دانشجویی و تجلی مدیر فرهنگی از دانشکده تغذیه و علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی آرادان بازدید کرد.
در ابتدای این برنامه، نشستی با حضور سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و هیات همراه و دکتر یوسفی سرپرست این دانشکده برگزار و سرپرست دانشکده تغذیه و علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی آرادان ضمن خیر مقدم به حاضران، گزارشی از وضعیت رفاهی، فرهنگی، آموزشی و ... دانشکده ارائه نمود.
در ادامه حاضران در جلسه پیرامون موضوعات مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت دکتر خالقیان توصیه و راهکارهای لازم را ارائه نمود و از قسمت های مختلف این دانشکده و خوابگاه های دانشجویی بازدید بعمل آمد.
قابل ذکر است: جلسه توجیهی برای دانشجویان ورودی جدید توسط شجاعیان دبیر کمیته و رحیم بگی کارشناس انضباطی برگزار شد.