بازدید تیم اداره پرستاری دانشگاه از بیمارستان ولایت

بازدید تیم اداره پرستاری دانشگاه از بیمارستان ولایت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه سال جاری تیم اداره پرستاری دانشگاه از بیمارستان ولایت بازدید کردند.

حسین داوری رئیس اداره پرستاری اعلام کرد: ارزیابی عملکرد بیمارستان یکی از مهم ترین بخش های مدیریت است که در بیمارستان ها نیز به خصوص اهمیت بالایی دارد. هدف از ارزیابی عملکرد پرسنل بیمارستان، ارزیابی بازدهی و تلاش کارکنان به منظور بهبود عملکرد و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران است.

تیم ارزیابی اداره پرستاری از بخش های مختلف بیمارستان اعم از بخش های اطفال، داخلی، ویژه، اورژانس و اتاق عمل بازدید کردند. در این بازدید نحوه ارایه خدمت، رضایتمندی بیماران و اجرای دستورالعمل ها مورد ارزیابی قرار گرفت. در آخر جمع بندی ارزیابی و ارائه نتایج آن مورد بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 52609
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر