اولین جلسه کمیته انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی با موازین شرع در دانشگاه برگزار شد

اولین جلسه کمیته انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی با موازین شرع در دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین جلسه کمیته انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی با موازین شرع در روز شنبه ششم اردیبهشت ماه با حضور اعضا در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

 در این جلسه که دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین بیابانی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و سایر اعضای این کمیته حضور داشتند، مقرر شد با عنایت به پایان ابلاغ اعضای قبلی، ابلاغ جدید صادر و طبق دستورالعمل وزارت ۴ کمیسیون درمان، آموزش، توسعه و فرهنگی تشکیل و جلسات ویژه خود را برگزار نمایند.
 
همچنین مقرر شد با توجه به آیین نامه رفتار و پوشش حرفه ای دانشجویان، در خصوص نصب بنرهای اطلاع رسانی، نصب اتیکت، ارسال پیامک به دانشجویان خاطی و ...... در همه مراکز درمانی اقدام لازم صورت گیرد.
 
 
  • کد خبر : 55787
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *